Thursday, April 03, 2008

Αναγνώσεις με κοινό

Είναι πολλές οι φορές που τα τελευταία χρόνια έχω παρουσιάσει δουλειές μου μέσα από βραδιές αφιερωμένες στο γραπτό λόγο. Είτε έλαβα μέρος σε κάποιο διαγωνισμό είτε διάβασα το βραβευμένο κάπου αλλού είτε συμμετείχα σε ομαδική παρουσίαση έργων είτε απλώς απέδωσα έργα άλλων, δεν το ξέρει ούτε η μάνα μου, πολύ περισσότερο οι πιο καλοί μου φίλοι και άνθρωποι που αγαπούν το γραπτό λόγο αλλά και μένα, που θα ήθελαν να παρακολουθήσουν κάποιο τέτοιο δρώμενο αλλά όπως μου παραπονιούνται συχνά, δεν τους ειδοποιώ ποτέ.
Υποσχέθηκα σε όλους αυτούς αυτή τη φορά να μη το κρατήσω μυστικό. Κι αφού αποφάσισα να ενημερώσω εκείνους για το τι πρόκειται να συμβεί τις ερχόμενες μέρες, σκέφτηκα πως ίσως υπάρχουν κι εδώ κάποιοι φίλοι που θα ήθελαν όχι μόνο ν' ακούσουν τη Μπάλιου να διαβάζει, αλλά να διαβάσουν και οι ίδιοι ένα δικό τους έργο. Να λοιπόν που και πότε μπορεί να συμβεί αυτό.
Αύριο, Παρασκευή 4/4 και ώρα 5μμ
Στα πλαίσια του 30υ Story Telling Festival, που συνδιοργανώνουν το Μικρό Πολυτεχνείο και η Fnac θα διαβάσω την περσινή βραβευμένη ιστορία μου "Καραγιαννού Χορευταρού" ανοίγοντας έτσι το Festival στο διαγωνιστικό του τμήμα. (Στέμμα και κορδέλα δεν έχω να παραδώσω στο φετινό νικητή).

Την Κυριακή 6 Απριλίου και ώρα 9μμ στην ΠΛΩΡΗ, (ένα μπαράκι του Πειραιά στην άκρη της Πειραϊκής), θα συμμετέχω στη λέσχη ανάγνωσης με το διηγημά μου "Η στροφή της Θεμελίνας" ένα δωδεκασέλιδο διήγημα, ανέκδοτο, που μόνο κάποιοι καλοί φίλοι γνωρίζουν μέχρι στιγμής και ήρθε η στιγμή να πάρει το δρόμο του.

Την Παρασκευή στις 11/4 και ώρα έναρξης 5μμ, θα διαβάσω καλώς εχόντων των πραγμάτων δυο παραμύθια μου στη Fnac, ως συμμετέχουσα στο φετινό διαγωνισμό του πρωτότυπου γραμμένου παραμυθιού. Η απόφαση για το καλύτερο παραμύθι θα βγει με ψήφο, από την κριτική επιτροπή αλλά και το κοινό.

Αυτά μέχρι και τις 11 του μηνός, αν υπάρξει κάτι άλλο μετά από αυτά θα σας ενημερώσω.
Πέραν του γεγονότος ότι θα με χαροποιούσε πάρα πολύ η παρουσία κάποιων ανθρώπων που μιλώ μαζί τους εδώ πέρα και τους διαβάζω,xnoydi, ellinida, Ελένη Στασινού, mist, Justunothergoneof, πρεσβύωπα που δεν ξέρω που είσαι, qed που επίσης δεν ξέρω που είσαι, Μάνο Αντώναρε, Καιρέ, Σαύρα (δεν σε λέω θα με καρατομήσεις στις 11 χεχε), θέλω να δηλώσω σ' αυτούς που μένουν μακριά εκτός Αθηνών ότι η σκέψη μου θα τρέχει σ' αυτούς καθώς θα διαβάζω. Ξέρετε ποιοί είστε.

ΥΓ. Justunother...klp μη μου την πέσεις για το όνομα πάλι δεν μου κάθεται, κανόνισε να έρθεις αν μπορείς και πέρνα το μήνυμα όπου κρίνεις ότι θα ήθελαν να το ξέρουν.


Art cafe ΠΛΩΡΗ/Ακτή Θεμιστοκλέους και Αλ. Ζαϊμη 63 Πειραϊκή
Fnack/ Εμπορικό κέντρο THE MALL, στάση ηλεκτρικού Νερατζιώτισσα.

5 comments:

Vromios said...

κι η δικη μας σκεψη εκει θα ειναι :)

herinna/ said...

Ειδικά για σένα το ξέρω Νίκο μου :)

Anonymous said...

O Πρεσβύωπας μόλις γύρισε απο επαγγελματικό ταξίδι. Θα προσπαθήσει να έρθει την Κυριακή. Καλή επιτυχία.

herinna/ said...

welcome back πρεσβύωπα, μακάρι να τα καταφέρεις να με τιμήσεις με την παρουσία σου. Σ' ευχαριστώ και για την ευχή αν και την Κυριακή απλώς θα διαβάσω, στις 11 Παρασκευή διαγωνίζομαι στη fnac. Όπου και να καταφέρεις να έρθεις, χαρά θα μου δώσεις.

herinna/ said...

i have been klp
Πήγα και τα είδα. Ευχαριστώ.