Thursday, December 20, 2007

Πάντα μου την έδιναν οι λιμοκοντόγοι. Κι αυτόν που εγωτεύτηκα πολύ μια φογά, δεν τον χώνευα γιατί ήταν ένας τέτοιος. Δεν είναι ν' απογεί κανείς γιατί σκοτωνόμασταν ακόμα και τότε που εκείνος έλεγε με την πγοσποιητή του απάθεια, "Μα δεν σκοτωνόμαστε οι δυο μας. Μόνη σου σκοτώνεσαι. Εγώ μια χαγά είμαι". Τέλος πάντων το που μπογεί να σε σπγώξει η άκγα αντιθεσή σου με έναν άλλο άνθγωπο είναι θέμα προς εξεγεύνηση. Υπογγγαμιζω, εξευγεύνηση. Εγώ πγοσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ πως βγέθηκα εγωτευμένη με αυτό τον τέλοιο εκπγόσωπο ενός λάιβ στάιλ που πάντα με απωθούσε. Ωστόσο μετά από αυτό, σιγουγεύτηκα πως ο έγωτας, αν υπάγχει, είναι κάτι που τελικά ευδοκιμεί μόνο ανάμεσα στα ομώνυμα κι άσε τις παγοιμίες να κουγεύονται. Μετά από αυτήν την αλλοπγόσαλλη σχέση, έγινα ακόμα πιο φανατική πολέμια του λιμοκοντόγικου λάιβ στάιλ. Κι επειδή ακόμα και η λέξη να την πγοφέρω έτσι ξενικά μου τη δίνει, θα το αποκαλώ, τγόπο ζωής. Ο λιμοκοντόγικος τγόπος ζωής έχει όλα εκείνα τα χαγακτηγιστικά που κάνουν έναν άνθγωπο να αισθάνεται πως είναι κάποιος, ανάμεσα στα ομοειδή του και ανάμεσα στους μη κάποιους. Έχουν συγκεκγιμένο, υπογγγαμίζω, συγκεκγιμένο ντύσιμο, συγκεκγιμένα γευστικά γούστα, συγκεκγιμένο σαβουάγ βιβγ δηλαδή κυγιλέ ψευτοευγένεια, συγκεκγιμένο κοινωνικό πγόσωπο, δηλαδή ευηπόληπτου και τίμιου οικογενειάγχη, συγκεκγιμένα μέγη που θα πάνε να φάνε, δηλαδή ακγιβά εστιατόγια που τγως ενώ ένας μαλάκας από πάνω σου κάνει αέγα, συγκεκγιμένα μέγη που θα πάνε να διασκεδάσουν, δηλαδή κανένας γάμος καμιά κηδεία, βάπτιση ή δεξίωση πγος τιμήν ενός σπουδαίου κοινωνικοπολιτικού παγάγοντα που τους έγινε η τιμή να παγαβγεθούν κι αυτοί και συγκεκγιμένο κόσμο που συναναστγέφονται. Τους επιφανείς της σύγχγονης γκλαμουγιάς, με τζιπ, μοτοσυκλέτες άνω των 1000 κυβικών, αμάξια με τα τελευταία ηλεκτγονικά συστήματα, σπίτι με τις πιο σύγχγονες ηλεκτγονικές ασφάλειες, λεξιλόγιο με τα πιο σύγχγονα ηλεκτγονικά αρχικά. Gps, gps-γ, p-γ-bg, sca, qsja, cia, xexe-clan, bouγdan, abanam babadam. Οποιοσδήποτε κατά την αποψή τους δεν μιλάει τη γλώσσα abanam babadam, είναι το λιγότεγο αναλφάβητος, ενώ ακόμα κι αυτοί που δεν έχουν καταφέγει ν' αποκτήσουν το πολυπόθητο κοινωνικό τους ίματζ βάση των κεκτημένων τους, τηγούν κατά γγάμμα τους νόμους του γκλαμουγικού γίγνεσθαι. Κι εσύ τώγα πολύ εύκολα θα θεωγήσεις πως έχω κατά νου μια μόνο πεγίπτωση που τη γενικεύω ενώ τα πγάγματα δεν είναι έτσι, αλλά το πόσο μεγάλη μεγίδα του πληθυσμού διαβιώνει πλεον κάτω από τις επιταγές του γκλαμουγικού γίγνεσθαι είναι τγομακτικό και είναι κάτι που άγχισα να το πγοσέχω μετά την πγώτη τουβλιά πεγί του δικού μου αναλφαβητισμού . Στο δγόμο ακόμα και οι κατά πεγίσταση διαβάτες κυκλοφογούν με ύφος χιλίων καγδιναλίων και τγέχοντας σημαδεύουν την πλάτη σου εκτός κι αν πγολάβεις να παγαμεγίσεις. Σήμεγα εγώ δεν πγόλαβα και στο ασανσεγ του μετγό, ένας σφήνωσε μαζί μου στην πόγτα, έσπγωξε, έσπγωξε και μπήκε μέσα ενώ εγώ έκανα ένα βήμα πίσω για να μη λυώσω κι αφού μπήκα, είπα τσ τσ τσ, και ο άγτια κομψευμόμενος κύγιος μου ζήτησε το λόγο. "Τι εννοείς με το τσ τσ τσ; σε ενοχλήσαμε; εγώ ήμουν πγιν από σένα και πέγασες μπγοστά μου. -Λάθος κάνετε κύγιε, εγώ όταν έφτασα έξω από το ασανσέγ, υπήγχαν μόνο δυο άτομα κι εσείς ήγθατε μετά. -Γε άι πάγαινε από εδώ που θα μου πεις...-Εν τοιαύτη πεγιπτώσει κύγιε, είστε άξεστος και καθόλου gentleman. Αφού με είδατε μέσα στην πόγτα γιατί με στγιμώχνετε; -Ναι, το αγγλικό σου έλειπε. Μίλαγες και στο χωγιό σου αγγλικά; -Μα κατά βάση στο χωγιό μου ξέγουμε ότι η αγελάδα είναι αγελάδα, η κότα κότα και ο άνθγωπος άνθγωπος. Εσείς μήπως τα μπεγδέψατε και νομίζετε πως είστε γάιδαγος; -Γε άι απο δω καγαβλαχάγα που θα μου μας μάθεις τγόπους εσύ! -Σωστά, πως μαθαίνεις κάποιον που φέγεται σαν γουγούνι να μιλάει σαν άνθγωπος; έχεις δίκιο συγνώμη. -βλάχα! ηλίθια! που ήγθατε στην Ελλάδα και νομίζετε πως θα μας καβαλήσετε! Θα μας μάθουν και τγόπους τώρα οι καθυστεγημένοι! -Στο όνομα της πατγίδας μου σας ζητώ να πάψετε. Αν δεν το κάνετε, θα σας τσαλακώσω τα αχαμνά ενώπιον μαγτύρων. -Γε άι στο διάολο! Σιγά μη σε φοβηθούμε..." Και ο κύγιος αυτός πήγε και κγύφτηκε πίσω από έναν άλλο κύγιο για να μπογεί να βγίζει. Ο Άλλος κύγιος μου έκανε νόημα, "-Άστον, ηλίθιος είναι" κι εγώ τον πίστεψα. Μετά ο ηλίθιος κύγιος, βγήκε πάνω στο δγόμο και πήγε σε ένα παγκαγισμένο τζιπ που το άνοιξε με το κλειδί του και μπήκε μέσα. Επάνω στην Βασιλίσσης Σοφίας κι απόγησα η καψεγή. Ούτε μια κλήση δεν είχε πάνω το αμάξι του και τα λεωφογεία εκεί έκαναν παγάκαμψη να πεγάσουν και ο κύγιος άνετος κι ωγαίος μπήκε μέσα στο γκλαμουγάτο τζιπάκι του κι έβαλε μπγοστά κι έφυγε! Να σημειώσω ότι εγώ δεν ήγθα στην Ελλάδα, εδώ έμενα πάντα απ' όσο θυμάμαι και η μαμά μου, μου έχει δείξει και το νοσοκομείο που πήγαμε αμέσως μετά τη γέννα γιατί η μισή βγήκα σπίτι και η άλλη μισή στο δγόμο. Άγα, από που εννοούσε πως ήγθα αυτός ο ηλίθιος κύγιος δεν έχω καταλάβει, κατάλαβα όμως πως όφειλα να υπεγασπιστώ την άγνωστη πατγίδα μου διότι όποια κι αν είναι αυτή, δεν έχει το δικαίωμα ο κάθε γκλαμουγάτος χασάπης να μου την πγοσβάλει. Τώγα πάλι θυμήθηκα κάτι και μελαγχολώ. Μια φογά, εκείνος ο άλλος κοντινός μου λιμοκοντόγος που μαζί του σκοτωνόμουν μόνη μου μέγχι που σκοτωθήκαμε και μαζί, μου είχε πει πως αναγκάστηκε να φάει με κάτι αλβανούς εγγάτες του που τον πγοσκάλεσαν τα παιδιά στο κολατσιό τους το πγωί, κι αυτός για να μη τους πγοσβάλει έφαγε μεν, αλλά μετά αγγώστησε και πήγε κι έτγιβε τα χέγια του και το στόμα μου με σαπούνι γιατί σιχάθηκε. Ύστεγα, έβαλε τιμωγία στο παιδί του μιαν άλλη μέγα, γιατί μίλησε με ύφος σε έναν σεγβιτόγο και τον πγόσβαλε. Και όταν το γώτησε γιατί φέγθηκε έτσι αναξιοπγεπώς στο εστιατόγιο, το παιδί είπε, "Μα είναι παγακατιανός αυτός μπαμπά!" Εγώ βέβαια μετά από αυτά αναγωτιόμουν ποια κακιά μοίγα με έγιξε στον έγωτα αυτού του ανθγώπου και τότε σκέφτηκα πως αυτό ήταν ένα μάθημα που ήθελε να μου δώσει η ζωή, για να μάθω να είμαι ευχαγιστημένη με τις επιλογές μου και να μη μου τη δίνει που οι λιμοκοντόγοι πεγνάνε καλά και την πληγώνουμε εμείς. Υπογγγαμίζω το "πληγώνουμε". Άλλωστε έμαθα πάγα πολλά πγάματα από αυτό τον έγωτα, καθότι πγιν δεν ήξεγα να μιλάω ελληνικά και γι' αυτό δεν μπογούσα να καταλάβω τι σημαίνει gps ενώ τώγα τα έχω μάθει όλα, μιλάω την τέλεια ελληνική γλώσσα και μπογώ μετά από αυτή την μετεκπαίδευση να γγάψω ως ελεύθεγος και κυγίως ευηπόληπτος άνθγωπος. Μην κοιτάς που δεν έχω βγει την ευκαιγία ακόμα, υπογγγαμίζω το βγει. Που θα μου πάει όμως, δεν θα βγω;

No comments: